Bent u op zoek naar een instrument waarmee u een objectief en onafhankelijk beeld krijgt van uw organisatie? Dan kunt u met een mystery shopping onderzoek zeker uit de voeten. Hiermee krijgt u inzicht in hoe uw klanten uw service ervaren en wat er verbetert kan worden aan uw klantgerichtheid, service en verkoop.
Een mystery shopping onderzoek geeft u verschillende inzichten. Vragen die beantwoord worden hierbij zijn:
Heeft u vragen aan Quelsa? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Contact Gratis IntakegesprekUw organisatie heeft op verschillende manieren contact met uw klanten. Dit kan onder andere telefonisch, in de winkel en via social media zijn. Door middel van een mystery guest wordt gemeten hoe de kwaliteit van deze contacten nu is. Hoe verloopt het klantcontact? Ziet uw winkel er netjes uit? Worden de richtlijnen die jullie van te voren hebben opgesteld gevolgd? Hoe gaat het personeel met uw klanten om? Zijn uw medewerkers goed op de hoogte van de nieuwste producten en ontwikkelingen van uw organisatie? Een mystery shopping onderzoek biedt u enorm relevante informatie waarmee u het contact met uw klanten kunt verbeteren.
Door middel van een mystery shopping onderzoek kunt u verschillend klantcontact in beeld brengen. Dit kan zowel telefonisch, online als schriftelijk zijn. Uiteraard kunnen deze methoden ook gecombineerd worden. Er zijn ook mogelijkheden om uw mystery shopping onderzoek te combineren met een klanttevredenheidsonderzoek. Door middel van een klanttevredenheidsonderzoek kunt u wijzigingen doorbrengen binnen uw organisatie.
Wilt u meer weten over een mystery shopping onderzoek of heeft u andere vragen? Neem dan vrijblijvend contact op met Quelsa.
Contact Gratis Intakegesprek