Is uw CRM-systeem onoverzichtelijk geworden? Stijgt het aantal ‘bounced’ e-mails op uw e-mailcampagnes alsmaar door? Wilt u uw campagnes persoonlijker maken? Start dan met database verrijking van Quelsa en verhoog de respons op uw mailings.
Wanneer u een e-mailcampagne verstuurt, dan stuurt u deze het liefst direct naar de juiste persoon. Toch hebben veel organisaties een groot aantal algemene ‘info@’ e-mailadressen in hun CRM-systeem. Hierdoor komen veel e-mails nooit aan bij de juiste persoon en worden in veel gevallen zelfs nooit gelezen. Database verrijking verlaagt het aantal algemene e-mailadressen in uw database en zorgt ervoor dat uw e-mails zo goed mogelijk bij de juiste persoon terechtkomen.
Uw klanten zijn continu in beweging. Wanneer de datakwaliteit niet op peil wordt gehouden, zijn uw gegevens al gauw niet meer up-to-date. Bijvoorbeeld door verhuizingen, verloop in contactpersonen of door faillisementen. Het is dan ook belangrijk dat uw klantgegevens regelmatig geactualiseerd worden.
Database verrijking is ideaal voor het personaliseren van uw e-mailcampagnes. Door klantgegevens te verrijken met kenmerken, kunt u klantcontact veel persoonlijker maken. Voorbeelden van geschikte kenmerken zijn:
Uiteraard kunnen in overleg ook andere kenmerken worden toegevoegd aan uw klantprofiel. Met behulp van deze kenmerken kunt u uw campagnes veel beter afstemmen op de behoefte van uw klant. De kans op respons wordt daarmee aanzienlijk vergroot.
Quelsa kan een database verrijking uitvoeren voor uw organisatie. Dat begint bij een grondige analyse van uw CRM-systeem of database. Hieruit volgt een praktisch rapport vol met aanbevelingen, gericht op uw situatie. Op basis daarvan gaan we verder met het actualiseren en verrijken van uw gegevens. Na de verrijking zijn al uw gegevens weer actueel én heeft u bruikbare handvatten in huis om de kennis van uw klanten te vergroten!
Bent u benieuwd naar de kosten en mogelijkheden? Of wilt u weten wat Quelsa nog meer voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op!